Acomplia
Fra : Borget

Dato : 30-06-06 13:38

Virker Acomplia, og hvor får jeg fat på det ?

Hilsen
BørgeT

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-06-06 17:26

Borget skrev den 30-06-2006 14:37:
> Virker Acomplia, og hvor får jeg fat på det ?
>
> Hilsen
> BørgeT

Hej BørgeT

Som al anden medicin bør du kun få fat på det gennem din læge!
Og hvis ikke du kan det, så ville jeg holde fingrene fra ting som giver
voldsomme bivirkninger så som:
Depression, angst, kvalme og Irritabilitet.

Hvad er der galt med kost- og motionsomlægning?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-07-06 23:02

On Fri, 30 Jun 2006 14:37:31 +0200, Borget wrote:

> Virker Acomplia, og hvor får jeg fat på det ?
>
> Hilsen
> BørgeT

Ja, det virker apetitnedsættende. Men inden du sætter din lid til
produktet, check eventuelt flg. indlæg på Arstechnica:

http://arstechnica.com/journals/science.ars/2006/7/6/4543

Jeg tror at det er et af de midler som man bør vente nogle år med at
kaste sig over - indtil der foreligger et mere udførligt
erfaringsmateriale vedrørende bivirkninger. Noget kunne tyde på at de
kan være meget alvorlige.