kærlighed
Fra : bj

Dato : 29-06-06 18:49

Hvad skriver man for at overbevise en kvinde om, at det skal være "os 2"?

Hun er klart intereseret får jeg at vide, men jeg kom til kort, da min ven
spurgte mig...det er ikke sådan, at jeg lige kan hælde noget ud af ærmerne i
den forbindelse.

Kan nogen hjælpe ud over, at han har erklæret hende sin kærlighed..

vh.
bj

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-06-06 19:43

bj wrote:
> Hvad skriver man for at overbevise en kvinde om, at det skal være "os
> 2"?

Det gør man ikke....
Man tager pænt tøj på, køber en buket blomster', ringer på hendes dør og
fortæller hende hvordan man føler ....
Sådan noget kan ikke 'puttes ned på papir', man skal være der.
Der er ingen garanti, men jeg mangler endnu at møde den person, der ikke kan
lide at få at vide at hun/han er dejlig og attraktiv for en anden.

Så: Ud af busken, på med vanten og held og lykke :)

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : bj

Dato : 29-06-06 19:58

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Carsten (3600)
> HELD... er noget der indtræffer når grundig forberedelse mødes med en
> gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info
>hehe, Tak for svaret...det er egentligt noget i den stil jeg synes godt om,
>jeg kunne nok bare ikke lige selv sige det til ham.....så siger han lige i
>en vending, at han ikke har mødt hende endnu....jooo deet, han har chattet
>med hende....og så er jeg stået af...for så kan han jo ikke gøre det, du
>skriver, selv om jeg synes, at det en glimrende måde at gøre det på...(jeg

Tja, den må han vist selv redde sig ud af:)

bj