Føl.
Fra : Nielsen Stenlille

Dato : 27-06-06 21:06

Hej Gruppe.

Har skrevet længere nede på siden ang. hvor man kan sende sit føl hen for at
den skal blive opdraget af andre. (Heste)
"børnehave"
Er der virkelig ingen der ved noget ???? :0(
Ideer, steder...

Jeg synes ellers at der bliver kastet nogle gode råd på bordet herinde
På forhånd tak. :0)
Conni

Fra : Anet

Dato : 02-07-06 11:32

"Nielsen Stenlille" <jn.s@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ideer, steder...
>
> Jeg synes ellers at der bliver kastet nogle gode råd på bordet herinde

sæt en annonce på hestenettet

--
Hilsen
Annette

Fra : liz

Dato : 24-07-06 18:37

test

Fra : Trolden

Dato : 02-07-06 11:37

On Tue, 27 Jun 2006 21:06:25 +0100, "Nielsen Stenlille"
<jn.s@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>den skal blive opdraget af andre. (Heste)
>"børnehave"
>Er der virkelig ingen der ved noget ???? :0(

Hvilken race snakker vi om? Hvis det er islændere så kig ind på
joras.dk under annoncemarkedet - der er mange, der reklamerer med både
helårs- og sommerhingste/-hoppefolde.

--
Knus,

Trolden