farvede glasstænger
Fra : Erling Hansen

Dato : 26-06-06 18:36

Nu har jeg prøvet så mange hjemmesider for hobby-firmaer uden resultat.
Hvor finder jeg glasstænger, sådan nogen man kan smelte med en
bunsenbrænder og hægte sammen til små dyr o.s.v. (altså hvis man er
dygtig nok), og i mange forskellige farver.
Mvh
Erling

Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-06-06 22:29

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bunsenbrænder og hægte sammen til små dyr o.s.v. (altså hvis man er
> dygtig nok), og i mange forskellige farver.

Prøv www.ravstedhus.dk

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 26-06-06 22:47

Tommy Hansen <tommyhhxxx@webspeed.dk> wrote:

> "Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
>
> Prøv www.ravstedhus.dk
>
> Vh
> Tommy
> www.tommyhh.dk

Tak for rådet. Det er vist lige, hvad jeg har brug for.
Mvh
Erling