Printerserver
Fra : John Kjoller

Dato : 26-06-06 16:24

Hej, - jeg er i tvivl om dette er rette gruppe, men jeg prøver:

Er der nogen der ved hvilken Printerserver jeg skal skaffe mig, for at være
sikkr på at den er kompatibel med min Brother 5040 Laserprinter.

Jeg har en 3Com trådløs Router, som jeg tænkte at jeg ville koble
printerserveren på...

??

Mvh
John

Fra : Jens Willadsen

Dato : 29-06-06 14:10

> [...]
> være sikkr på at den er kompatibel med min Brother 5040 Laserprinter.
>
> Jeg har en 3Com trådløs Router, som jeg tænkte at jeg ville koble

Du skal bare have en der har den port du har brug for, USB elle Paralel

MVH Jens W

Fra : Zec

Dato : 29-06-06 20:13

Jeg har en ovislink router, som er ligeglad med printer typen, den printe
bare ud til USB. Koster 700,-kr

Fra : m

Dato : 05-09-06 23:07

test, sorry