hejsa
Fra : Jens

Dato : 21-06-06 19:53

jeg skal ud og købe trødløs netware hvad skal man købe

for at få noget godt

den skal køre på en bærbar og en alm pc

og hastihed 4000 / 512 fra tdc mener jeg den heder det

hvad skal jeg så købe det skal være noget godt ??

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://www.spittie.dk/
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php

Fra : Erik Klausen

Dato : 22-06-06 22:14

"Jens" <jenskoch@webspeed.dk> wrote in news:44999587$0$163
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

Spørg i dk.edb.netware. I denne gruppe behandles Netware, som er et server-
operativsystem.

mvh. Erik Klausen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-06-06 11:56

On 22 Jun 2006 21:13:39 GMT, Erik Klausen <ekl@host.domain> wrote:

>"Jens" <jenskoch@webspeed.dk> wrote in news:44999587$0$163
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>Spørg i dk.edb.netware. I denne gruppe behandles Netware, som er et server-
>operativsystem.

Jeg vil foreslå dk.edb.netvaerk.traadloest

/Hans