Alternativ DB til jpg filer?
Fra : Flozzy

Dato : 20-06-06 10:05

Jeg har længe brugt Access og ADO til at gemme jpg filer i, men nu er jeg
grundigt træt af den enorme filstørrelse, som Access hurtigt løber op i,
selv med få jpg'er. Er der et godt alternativ, som kan bruges (helst med
ADO), eller kan jeg med fordel "pumpe" Access over i en anden DB?

Mvh. Flozzy

Fra : Michael Zedeler

Dato : 20-06-06 16:05

Flozzy wrote:
> [...]
> selv med få jpg'er. Er der et godt alternativ, som kan bruges (helst med
> ADO), eller kan jeg med fordel "pumpe" Access over i en anden DB?

Put filerne i filsystemet. Det gør de fleste.

Mvh. Michael.

Fra : Svend

Dato : 20-06-06 16:27

Michael Zedeler wrote:

> Put filerne i filsystemet. Det gør de fleste.

Med stien i db....

--
Svend

Fra : Michael Zedeler