Ambrotose
Fra : Pepsimax

Dato : 19-06-06 16:41

Hej
hvad er Ambtotose
og hvad bruger man det til

mvh
Pepsimax

Fra : C.H

Dato : 19-06-06 21:00

"Pepsimax" <pepsimax@pepsimax.dk> skrev i en meddelelse
news:zBzlg.34200$uf6.17966@fe41.usenetserver.com...
> Hej
> hvad er Ambtotose
> og hvad bruger man det til
>
> mvh
> Pepsimax

Ambrotose er et produkt, der indeholder otte essentielle sukkerstoffer, der
blandt andet støtter celleopbygning og andre væsentlige processer i kroppen.

Præcis det mærke kan kun købes via private forhandler a' la' Tupperware, men
forhandlere kan findes på internettet. Jeg har personligt kendskab til gode
erfaringer ved blandt akut diarre.

C.H

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-06-06 08:57

> Ambrotose er et produkt, der indeholder otte essentielle sukkerstoffer,
> der

Essentielle sukkerstoffer?? Man skal høre meget før ørene falder af.

Mvh Maria

Fra : C.H

Dato : 20-06-06 09:54

> Essentielle sukkerstoffer?? Man skal høre meget før ørene falder af.
>
> Mvh Maria

Der er såmænd ikke så meget mystik i det - det er sukkerstoffer, som er helt
nødvendige for vores celler. De findes i store mængder i modermælk og er i
høj grad det, spædbørn lever af. I modermælk findes alle otte som det eneste
sted.
Når vi ikke længere bliver ammet, er vi afhængige af forskellige former for
frugt og grønt for at få de livsnødvendige sukkerstoffer. Desværre er den
modningsprocessen i de frugter, vi spiser nu om dage langt fra optimal -
derfor får vi ikke i lige så høj grad stofferne via almindelig kost.

Glukosamin er en af de sukkerstoffer, som i høj grad bruges til behandling
af slidgigt og med stor succes.

Her er en liste over dem alle:

Glukose
Galaktose
Mannose
Fucose
N-acetylgalaktosamin
N- acetylglukosamin
N-acetylneuralminsyre
Xylose

Disse sukkerstoffer er meget populære i alternative kredse, hvor man hører,
at de næsten kan gøre hvad som helst godt i kroppen. Personligt tvivler jeg
på den mirakuløse virkning, men ikke på, at sukkerstofferne er et positivt
indslag som supplement til vores almindelige kost, der er blevet lidt
udvandet for alle de gode ting .

Sukkerstofferne er lige nu genstand for flere undersøgelser - det bliver
spændende, hvad der bliver resultatet af disse.

CH

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-06-06 17:24

C.H skrev den 20-06-2006 10:54:

> [...]
> modningsprocessen i de frugter, vi spiser nu om dage langt fra optimal -
> derfor får vi ikke i lige så høj grad stofferne via almindelig kost.

Det lyder meget - som du også selv skriver senere - noget alternative
behandlere bruger af argumenter for pådutte nogen et givent produkt.

Ikke at du gør det. snarere, at du har fundet en hjemmeside som du
finder er lødig information fx http://www.sukkerstoffer.dk/

> Sukkerstofferne er lige nu genstand for flere undersøgelser - det bliver
> spændende, hvad der bliver resultatet af disse.

Undersøgelser lavet af hvem og med hvilket formål?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk