CD med fuglestemmer
Fra : Max

Dato : 17-06-06 18:22

Hej

Er der nogen der kan anbefale en CD med fuglestemmer ?

Mvh Max

Fra : bln

Dato : 17-06-06 22:33

Hej Max.

Den bedste der er fremme i øjeblikket er vel "Nordens Fuglestemmer" med 5
cd'er, hvorved der også er udgivet en bog til. Der findes naturligvis
mindre udgivelser, men se under CD under dette link:
www.naturbutikken.dk

Her kan jeg anbefale:
Fugle i farver:
http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_id=553

Fuglestemmer:
http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_id=983

Sådanne synger Danmarks Fugle:
http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_id=257

Selv bruger jeg "Die Vogelstimmen"
http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_id=778
der dækker 819 arter over 17cd'er. Dog har jeg kopiet dem over en MP3
afspiller, så kan jeg havde alle 17 cd'er med i felten på en gang.

--
Med forårshilsen
Brian Nilsson

Fra : Max

Dato : 18-06-06 17:21

Hej Brian

> Den bedste der er fremme i øjeblikket er vel "Nordens Fuglestemmer"

Meget fine titler du anbefaler i dit mail, jeg vil kikke nærmere
på dem. Forøvrigt også en god forretning du linker til med et
enormt udvalg. Jeg kikker lidt på det og beslutter mig. Det er
min kone der har bedt om en CD hun kan have i bilen så hun
kan lytte til de forskellige fuglestemmer og lære dem at kende.

Jeg takker for input.

Mvh Max