Nano reef
Fra : Søndergaard

Dato : 15-06-06 14:47

hejsa

Nogle der ved hvor i dk, eventuelt på hvilken hjemmeside man køber et
lille "nana reef" - eller "nano cube" alt efter hvad man kalder dem?

Det skal være et hvor alt saltvandsudstyret er indbygget bag i.
Det skal være på ca. 50 L.. Men det er ik så vigtigt.

Altså et ligesom dem her: http://www.toofishy.com/home.php?cat=756

Overvejer at starte lidt stille op på saltvand

Søndergaard

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-06-06 15:34

"Søndergaard" <nyhedsmail44@s11.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altså et ligesom dem her: http://www.toofishy.com/home.php?cat=756
>
> Overvejer at starte lidt stille op på saltvand

Prøv at kigge på de 2 danske saltvandsfora der findes.
Http://www.nordicreefforum.dk og http://www.saltvandsforum.dk

Der sidder alle saltvandsfolkene incl mig selv.

Carsten

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-06-06 20:24

Søndergaard wrote:
> [...]
>
> Altså et ligesom dem her: http://www.toofishy.com/home.php?cat=756
>
> Overvejer at starte lidt stille op på saltvand

http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=13681

mvh

Thomas

Fra : Søndergaard