min kat har fanget en fugl
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 21:44

Hej Gruppe
Min kat har fanget en fugl - den har det ok men tror det er en unge- flyver
ikke. Hvordan kan den overleve natten eller skal jeg give den til katten som
natmad - nej pjat. Det ligner en gråspurv men er orange på hovedet. Lige nu
ligger den i en kurv men hvad med mad???

Karin

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-06-06 08:38

Karin Offenbach Rasmussen wrote:

> Min kat har fanget en fugl -

Kør katten til en dyrlæge og få den aflivet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Brian Østergård

Dato : 13-06-06 18:15

> Kør katten til en dyrlæge og få den aflivet...

Ret interessant... for en gangs skyld er jeg 100% enig med dig Niels.

Alternativt kan katten komme og skide i min have, så skal jeg aflive den
gratis.

Brian :ø)