lille fugl i nød
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 21:41

Hej Gruppe
Min kat har haft fat i en lille fugl tror det er en unge - ligner en
gråspurv med orange hoved . Den se ud til at være ok men vil den overleve
natten - aflevere den hos dyrlægen i morgen ved ikke ellers hvor . Kan ikke
få mig selv til at sætte den ud så mine katte kan æde den og den flyver ikke
selv.

Please giv mig et råd

Karin

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 12-06-06 22:34

"Karin Offenbach Rasmussen" <karino@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Please giv mig et råd
>
> Karin

> Den har indtil videre sparet mig for at få 351 spam-mails.

Der er vist ikke meget at sige andet end hold katten i snor i yngletiden !
Afliv fuglen da den ellers dør af sult, beklager men verden er hård. Du
burde nok have tænkt denne sittuation inden du lukkede katten ud, katten er
et rovdyr, selvom den lever som husdyr så fornægter dens natur sig ikke. Så
for fremtiden er der ikke andet at gøre accepter at den tager fugle eller
endnu bedre hold den inden/i snor.

Peter Michael Nielsen

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 22:40

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>Hør lige her. Jeg har haft katte i mange mange år så jeg ved godt hvad de
>gør og mine katte skal leve et katte liv med mus og fulge på menuen. Men
>når man nu ser sådan et lille kræ ti centimeter fra en kan jeg skisme ik få
>mig selv til at bare lade hende lege med den til den er død. Burde jeg
>selvfølgelig bare have gjort - den døde jo også efter et par timer- og
>måske det var mere humant at hun bare havde fået lov til at lege med den
>til den var død. Tja sådan er naturen og jeg ved det - men jeg spærrer
>atlså ikke mine katte inde - det er jo også dyremishandling

Karin

Fra : Max

Dato : 12-06-06 22:53

Hej Karin

Men den holdning må du jo også have forståelse for at hvis jeg
møder en af dine katte i min have, ja så har du en død kat.

Mvh Max

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 22:40

Fra : Karin Offenbach Rasm~