Open statement i VBA
Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-06-06 08:17

   Hej

   Når jeg bruger følgende kode i VBA (Excel 2000):

Open ActiveWorkbook.Path & "\" & sFilnavn For Input As oFriFil
Do While Not EOF(oFriFil)
Input #oFriFil, sTemp

og forsøger at læse en linje med et komma i, får jeg en fejl. Er det
virkeligt rigtigt? Er der en løsning?
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Fra : StoneWare

Dato : 12-06-06 08:43

"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Do While Not EOF(oFriFil)
> Input #oFriFil, sTemp
>
> og forsøger at læse en linje med et komma i, får jeg en fejl. Er det

Uden at kende VBA vil jeg gætte på du skal bruge:

> Line Input #oFriFil, sTemp

istedet for...............!!

Steen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-06-06 09:07

On Mon, 12 Jun 2006 09:42:30 +0200, "StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net>
wrote:

>"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>Uden at kende VBA vil jeg gætte på du skal bruge:

>istedet for...............!!
>
>Steen

Det var lige det der skulle til!
Jeg takker og bukker!