Et helt livs fiskegrej sælges
Fra : Mr. Mox

Dato : 11-06-06 12:09

Kære brødre udi Izaak's ånd, bær over med mig!

Jeg ved at jeg ikke herskal sælge grej, men bruge den der hedder marked
etc., men jeg vil gerne sætte nogen billeder med af grejet og det må man
vist heller ikke???

Er der ikke en venlig sjæl der vil skære det ud i pap for mig? Jeg har
virkeligt samlet meget i årenes løb, stænger hjul fluer waders blink og
alt til faget henhørende. Desuden er der nok et par meter bøger.

I marked, kan jeg vel lave en lang beskrivelse, men hvad med fotos af det?

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Robert Piil

Dato : 11-06-06 12:18

On Sun, 11 Jun 2006 13:08:52 +0200, "Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> wrote:

> [...]
>alt til faget henhørende. Desuden er der nok et par meter bøger.
>
>I marked, kan jeg vel lave en lang beskrivelse, men hvad med fotos af det?

Dem kan du poste i dk.binaer.

Ellers kan du lave annoncer på dba.dk incl billeder.

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Mr. Mox

Dato : 11-06-06 12:44

> Dem kan du poste i dk.binaer.

Ellers kan du lave annoncer på dba.dk incl billeder.

Undskyld igen, men skal jeg så skrive i "Marked" at folk skal kigge i
dk. binaer

Den gruppe kan jeg ikke finde, er det fordi jeg bruger "Sunsite" som
newsserver???

Tak Mr. Mox

Fra : Robert Piil

Dato : 11-06-06 12:54

On Sun, 11 Jun 2006 13:44:17 +0200, "Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> wrote:

>Undskyld igen, men skal jeg så skrive i "Marked" at folk skal kigge i
>dk. binaer

Ja, lav en annonce i dk.marked... og henvis til dk.binaer.

En anden mulighed var at finde et sted på nettet at uploade
billederne.

>Den gruppe kan jeg ikke finde, er det fordi jeg bruger "Sunsite" som
>newsserver???

Ja, Sunsite fører ikke binære nyhedsgrupper.

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Mr. Mox

Dato : 11-06-06 14:02

Robert Piil skrev:

> Ja, lav en annonce i dk.marked... og henvis til dk.binaer.
>
> En anden mulighed var at finde et sted på nettet at uploade
> billederne.

Ja undskyld igen, men hvor leder men efter et sådant sted???

Tak for din hjælpsomhed, (håber den ikke er slidt op endnu)

Mr. Mox

Fra : Anette

Dato : 11-06-06 18:46

Hej.
Du kan jo også oprette dig som bruger på www.123nu.dk . her kan f.eks. via
auktioner sætte dit grej til salg,,, med billeder vel at mærke.
Anette

--
Har du sat din underskrift på
http://www.stopkvindehandel.nu

Fra : Mr. Mox

Dato : 12-06-06 15:09

Anette skrev:
> Hej.
> Du kan jo også oprette dig som bruger på www.123nu.dk . her kan f.eks. via
> auktioner sætte dit grej til salg,,, med billeder vel at mærke.
> Anette

Tak Anette og andre flinke mennnesker. Jeg har nu prøvet både DBA og
123nu, skal nu ud og kontrollere om jeg har fået det hele med.

Tak igen Mr. Mox

Fra : Per

Dato : 11-06-06 20:36

"Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja undskyld igen, men hvor leder men efter et sådant sted???

Hvis du har MSN messenger vers. 7.5 eller højere installeret på din Pc - så
har du også MSN spaces. Det er en blog (hjemmeside) hvor du har 30 mb gratis
plads til rådighed, så du kan uploade på livet løs.

Se mere her: http://spaces.msn.com/?mkt=da-dk

Mvh. Per

Fra : SB

Dato : 12-06-06 18:34

"Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja undskyld igen, men hvor leder men efter et sådant sted???
>
> Tak for din hjælpsomhed, (håber den ikke er slidt op endnu)
>
> Mr. Mox

www.qxl.dk kan du sætte det på auktion, hvor du selv kan bestemme en
mindstepris, og du kan uploade billeder samme sted
der er masser af fiskegrej der inde i forvejen

Søren

Fra : Jørgen

Dato : 16-06-06 00:35

Jeg synes da at det er en smule vemodigt at høre, at et helt livs fiskegrej
nu skal sælges - og det hele så går op i teknik omkring hvordan.
Så altså Mr.Mox, kunne du ikke fortælle lidt om hvorfor du vil sælge, hvad
du rent faktisk har samlet osv.
/Jørgen

Fra : Mr. Mox

Dato : 20-06-06 08:05

Alt grejet er solgt. Tak for venlige henvendelser.

mvh Mr. Mox