Beklæde en bold
Fra : Ivan

Dato : 10-06-06 09:25

Dav i gruppen

Et, måske, lidt kryptisk emne.

Jeg har nogle golfbolde som jeg kunne tænke mig at sy en pose til, en
beklædning en ?? hvad det nu hedder. Jeg har også nogle baseballs, disse er
i læder og syet sammen af to stykker læder. Det er det jeg kunne tænke mig
at lave med golfbolde. Her vil jeg blot ligge noget skumgummi inden i så
diameter bliver noget større.
Nogen der lige ved hvordan jeg laver så sådan stykker stof/skin? Jeg kunne
jo begynde at prøve mig frem med papir og saks, men hvis der nu lige sidder
en og har den helt rigtige vejledning til denne lille opgave, så er der jo
ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen.

Håber på et svar. På forhånd tak for hjælpen.