Filskov lystfiskersø
Fra : OZ7PUS

Dato : 09-06-06 16:57

Ja vi har d.d. haft en MEGET dårlig erfaring på stedet

Vi ankom kl 16.30 og trækker billeten efter vi har tjekket div opslag
rundt om automaten enste andet derm ville være d.d. var en gang nat fiskeri
fra kl 21

Betaler for vores sædvanlige 2 timer og går igang med at fiske

Så kl lidt i 17 kommer der en gut med en reseveret seddel og smider op på
tavlen ved søen samtidig med at han fortæller os at vi har 5 min til at
fiske færdig i ..evt. kunne vi flytte over i den lille sø hvor der hverken
er læ eller fisk..

Så vi spildte lige 80 kr der som vi ikke kunne fiske for og sikkert heller
ikke få retur da det jo stod i kalenderen som IKKE hænger i nærheden af
automaten hvor alle andre opslag sidder

Så se jer for hvis i tager til Filskov og fisker og der er dele af søen der
er reseveret ... Eller tag til Blåhøj istedet de har nemlig styr på det med
skilte

OZ3BTO

Fra : SB

Dato : 09-06-06 17:17

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Så se jer for hvis i tager til Filskov og fisker og der er dele af søen
> der er reseveret ... Eller tag til Blåhøj istedet de har nemlig styr på

Synes bare at en fiskesø som Blåhøj den ligner mange af de P&T søer man
finder rundt i landet.
En eller anden bonde har lige 1½ tønde land han ikke ved hvad han skal bruge
til. Så han graver et hul, fylder det med vand og smider nogen ørreder ud i
det, og sælger fiskekort.
Personligt kan jeg bedst lide at der er noget "natur" over det, og selv om
træer er i vejen af pommeren til som fluefisker, så ser det altså lidt mere
naturligt ud i mine øjne

Søren