lille mp3 player komponent
Fra : Kim Schulz

Dato : 16-05-06 08:54

hejsa,
Jeg søger en lille flash komponent til at afspille mp3 filer. Det skal
bare være en play/stop knap og evt. en pause knap, Design messigt skal
den være så diskret som muligt.

Den mp3 fil den skal afspille skal den kunne få ind som parameter (url
til fil) og den må meget gerne kunne sættes til at lave autoplay når
den loades.
Den skal kun kunne spille en enkelt sang og så stoppe.

nogen der kender til en sådanne som jeg kan bruge gratis ?

MVH
Kim

Fra : Martin Jensen

Dato : 16-05-06 14:51

Hej Kim!

Måske denne er for avanceret, men du kan jeg editere den som du vil. Men jeg
synes den funker ret godt
http://www.jeroenwijering.com/?item=Flash+Mp3+Player

VH
Martin