Flash skal aktiveres for at bruges?
Fra : Niklas Laugesen

Dato : 30-04-06 17:02

Hej derude,

Jeg har problemer med flg.:
www.wte.dk/flasherror.jpg

Som der står, skal jeg først klikke på flashen og herefter kan
jeg benytte mig af menuen. Nogle der har en løsning på problemet?

Send mig venligst en mail hvis muligt.

Mange hilsner,
Niklas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niklas Laugesen

Dato : 30-04-06 17:05

Jeg er nu blevet klar over at det er en sikkerhedsopdatering - Men
nogen der ved hvordan man kan klemme sig rundt om den? Eventuelt
selv slå den fra?

Fra : Skovge

Dato : 01-05-06 07:48

"Niklas Laugesen" <niklas@wte.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som der står, skal jeg først klikke på flashen og herefter kan
> jeg benytte mig af menuen. Nogle der har en løsning på problemet?

Hent en gratis videotutorial til at løse problemet via linket herunder:
http://www.cartoonsmart.com/change_code.html

.....videoen indeholder også links til flere metoder på bla. macromedias egen
hjemmeside.

//Skovge