Eclipse, Struts og Ant
Fra : Alfons Åberg

Dato : 05-06-06 10:45

Hej NG!

Jeg har forsøgt at inkorporere Struts-blank i Eclipse.

Når jeg forsøger at builde med Ant direkte i command-prompten - går det ok -
dvs. der er ingen build fejl. Når jeg har inkorporert hele gøje-møget i
Eclipse - og forsøger at builder derfra - får jeg fejl. Der er en af servlet
klasserne den ikke kan finde.

Jeg har tilknyttet Struts jar' - i "external libraries".

Jeg builder ved at højreklikke på build.xml - vælge "run as" -> ant script.

pfht, Alf

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-06-06 12:10

Alfons Åberg skrev den 05-06-2006 11:44:
> [...]
> klasserne den ikke kan finde.
>
> Jeg har tilknyttet Struts jar' - i "external libraries".

servletklasserne ligger som regel separat, og tilbydes af den
webcontainer det afvikles af.

Der ligger nok en ekstra jar fil og flyder et sted - tilføj du den til
eclipse og se om det ikke hjælper.

--
Thorbjørn