vedr. søllerød fiskesø
Fra : GOnZo

Dato : 04-06-06 14:14

hej ng.

er der nogen der, ved om Søllerød fiskesø stadig eksistere som p&t sø. ?
jeg kørte forbi forleden, og det så ikke som der var åbent !

hilsen GonZo

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 16:45

> er der nogen der, ved om Søllerød fiskesø stadig eksistere som p&t sø. ?
> jeg kørte forbi forleden, og det så ikke som der var åbent !

Kik her.
http://www.sollerod.dk/document.asp?page=document&objno=21875

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : GOnZo

Dato : 04-06-06 18:20

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Kik her.
> http://www.sollerod.dk/document.asp?page=document&objno=21875
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
>
> KIm MIchael LArsen
>
> kimila snabel a mail dot dk

tak for svaret
men det blev jeg ikke meget klogere af

hilsen Gonzo

Fra : Hatting

Dato : 04-06-06 21:27

Hejsa GonZo.

Det kan jeg godt forstå du ikke blev klog af :-/
Måske det link her kan hjælpe dig
http://sportsfiskerforbundet.dk/info/fiskevand/Koebenhavns_Amt/soelleroed_fiskepark/

Mvh
Hatting

Fra : GOnZo

Dato : 05-06-06 08:43

"Hatting" <villum@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa GonZo.
>
> Det kan jeg godt forstå du ikke blev klog af :-/
> [...]
det link har jeg kigget på, det giver ikke oplysnig om et telefon nr,
eller andet.
og det link der er på siden, linker til st. rosenbusk
men mange tak

GonZo

Fra : Hatting

Dato : 05-06-06 13:54

Okay.
De har et telefon nummer der er 45855970

Fra : Thomas

Dato : 05-06-06 21:40

Nope, det var dengang Henrys stod for det. Det gør de ikke længere
(kontrakten opsagt/ikke forlænget). Nu er det ejeren af søen der står for
driften. Jeg var forbi i dag, og der fiskes stadigvæk.
Hilsen
Thomas

Fra : GOnZo

Dato : 08-06-06 07:49

"Thomas" <thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (kontrakten opsagt/ikke forlænget). Nu er det ejeren af søen der står for
> driften. Jeg var forbi i dag, og der fiskes stadigvæk.

du ved tilfældigvis ikke hvem ejeren er ?

GonZo