"Quick" slankeplastre
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-06-06 20:20

Hej alle,

jeg er en af de mange der godt kunne trænge til at smide et par kilo, og
så har jeg set det der "Quick" fra "densundelinie.dk" på busserne.

http://densundelinie.dk/

De tilbyder en pakke på 14 slankeplastre for 199 kr, og så er mit
spørgsmål:

Hvad indeholder det egentligt, som skulle slanke en? De skriver selv på
følgende side:

http://www.densundelinie.dk/default.asp?action=details&item=645

"Sæt et plaster på og kom i gang
Nu kan det være slut med de ekstra kilo, topmaven, den store bagdel og
bulerne på lårene. Quick er præpareret med udtræk af kelp (havtang), og
det tilfører kroppen de stoffer, som kan hjælpe med at sætte gang
i vægttabet - samtidig med at du spiser fornuftigt og får gang i
motionen."

Det lyder som om man lige så godt "bare" kunne starte med at spise
fornuftigt (hvilket jeg stort set gør i forvejen) og motionere (hvilket
jeg stort set aldrig gør).

Nogen der har erfaringer med dette slankeplaster?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : M. Andersen

Dato : 03-06-06 21:01

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg stort set aldrig gør).
>
> Nogen der har erfaringer med dette slankeplaster?

Spar pengene og brug i stedet flere kalorier end du indtager - det er et
regnestykke der holder. Også på lang sigt. Dovenskab i forbindelse med
slankning giver næsten aldrig bonus.
Jeg kender en som tabte 400 gram på 14 dage med plasteret. Hun ændrede med
vilje ikke i sin kost eller sine vaner i øvrigt. Og da hun holdt op med
plastret tog hun 600 gram på.
Det kan ikke betale sig at skyde "genvej", motion og fornuftig kost er den
eneste holdbare vej frem. Livsstilsændringer som du kan holde resten af
livet, så dit vægttab forbliver varigt.

God fornøjelse

Mette

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-06-06 22:53

M. Andersen <ikke@taleom.dk> wrote:

> [...]
> eneste holdbare vej frem. Livsstilsændringer som du kan holde resten af

Tak for svaret Mette, det er sådanset også den holdning jeg har.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 21:39

> [...]
>
> jeg er en af de mange der godt kunne trænge til at smide et par kilo, og
> så har jeg set det der "Quick" fra "densundelinie.dk" på busserne.

Er du klar til at ville tabe dig ?
Det er IKKE en nem affære,
med mindre man er 100% indstillet på
at ændre sin livsstil.

Men jeg lover dig, du får et kick når
du smider 20 kg og tøjet blir for stort...
Hængerøv er lige pludselig din hverdag.
I just love it, som Rocco siger...

Fra : Michael

Dato : 03-06-06 22:09

Peter Bjørn Perlsø skrev:

>Nogen der har erfaringer med dette slankeplaster?

Min erfaring siger mig at det kun virker når man sætter plasteret på
munden

Fra : Per O.

Dato : 03-06-06 22:18

> [...]
> jeg stort set aldrig gør).
>
> Nogen der har erfaringer med dette slankeplaster?

En i min familie havde den positive oplevelse at de betalte alle pengene
tilbage da der ikke var tabt et gram efter at halvdelen af pakken var brugt!

Per O.

Fra : Dan

Dato : 06-06-06 00:27

Jeg tror jeg engang har skrevet et indlæg om Quick.

Jeg tabte mig lidt i den periode jeg brugte dem, men om det var pga. ændret
spisning eller plastre skal jeg ikke kunne sige. desuden lavede jeg lidt
research og kom frem til at de på ingen måde er unikke...sælges også i andre
lande...og de påvirker skjoldbruskkirtlen. Mulige bivirkninger: forhøjet
blodtryk/ puls og det var nok til at jeg droppede dem ret hurtigt.

Hilsen

Dan

Fra : Just George

Dato : 06-06-06 13:19

Dan had these thoughts

> [...]
> skjoldbruskkirtlen. Mulige bivirkninger: forhøjet blodtryk/ puls og
> det var nok til at jeg droppede dem ret hurtigt.

Så har du ikke set deres seneste påhit i deres reklamer,
nu er de plastre så fantastiske at de nærmest kan kurere folks
pollenallergier også.
Jeg tror helt ærligt ikke en disse på de plastre.
--
Just George.

Fra : Bente Hansen

Dato : 06-06-06 16:37

Hejsa.
Jeg var oz en af em som hoppede på den for nogle år siden og det eneste der
skete, var at jeg blev kanon sulten og et rødt mærke på låret :((
Tvivler på alt det ævl efterhånden, så jeg må igang igen med den store
leveændring istedet.
/Bente

Fra : Peter T.

Dato : 09-06-06 04:06

Just George udviste en rettidig omhu og skrev:

> Så har du ikke set deres seneste påhit i deres reklamer,
> nu er de plastre så fantastiske at de nærmest kan kurere folks
> pollenallergier også.

Der hvor jeg venter på bussen, er der en stor reklame for noget kaktus-
halløj, der "kan tage tømmermænd" samt en opkvikker, som har det fikse navn
"pop og trim" eller noget i den stil. Smart firma, der lever af naive
forbrugere.

--
Mvh. Peter T.

"Tv-byen er jo bare et nyt christiania, med egne særregler og højt hævet
over staten danmark fordi de jo kun er til for borgerne skyld..."

Fra : M. Andersen

Dato : 09-06-06 06:31

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> navn
> "pop og trim" eller noget i den stil. Smart firma, der lever af naive

Ja, jeg ville ønske at forbrugerstyrelsen ville skride ind og at
lovgivningen kunne tage højde for firmaer der forsøger at narre godtroende
danskere.

Mette

Fra : Peter T.

Dato : 09-06-06 13:35

M. Andersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ja, jeg ville ønske at forbrugerstyrelsen ville skride ind og at
> lovgivningen kunne tage højde for firmaer der forsøger at narre
> godtroende danskere.

Ganske pudsigt. For jeg læste i Urban her til formiddag, at
forbrugerstyrelsen netop har skredet ind overfor den førnævnte reklame.
Jeg hilser skridtet velkomment.

Fra : M. Andersen

Dato : 09-06-06 16:59

> Ganske pudsigt. For jeg læste i Urban her til formiddag, at
> forbrugerstyrelsen netop har skredet ind overfor den førnævnte reklame.
> [...]

God nyhed - tak fordi du bragte den videre

Mette

Fra : Katjastrofen

Dato : 09-06-06 12:44

Jeg læste om produktet hos lægen igår. Jeg kan desværre ikke huske hvilket
blad det var i. Mener ikke det var Helse.

Men der stod der, at produktet bestod primært af jod og tang - og at det var
joden, der skulle give den slankende effekt, og vel og mærke kun hvis
patienten var i mangel af jod. - påstanden var at jod har en effekt på
skjoldbugskirtlen og derved stoftsgiftet. - [så det skulle altså kun virke,
hvis patienten er i mangel af jod] - at man så har svært ved at bevise.. at
jod overhovedet har nogle indflydelse på det, er et helt andet medicinsk
spørgsmål firmaet ikke har taget stilling til.

Ydermere stod der i artiklen at det var datteren, der var med i
reklamerne. - Det synes jeg lyder noget lummert, men det er vel en smagssag.

mvh

Katja
--

http://www.fedmeoperationer.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 09-06-06 16:16

Katjastrofen wrote:
> Jeg læste om produktet hos lægen igår. Jeg kan desværre ikke huske hvilket
> blad det var i. Mener ikke det var Helse.

Dagens Puls? Det var ihvertfald på forsiden på dem nede i Lyngby
Stations Apotek.

Fra : Katjastrofen

Dato : 09-06-06 20:56

"Jonas Kofod" <Kofod@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Dagens Puls? Det var ihvertfald på forsiden på dem nede i Lyngby Stations
> Apotek.

Det skal nok passe.. tak for det.

mvh

Katja

--
www.fedmeoperationer.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 09-06-06 23:37

Katjastrofen wrote:
> "Jonas Kofod" <Kofod@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal nok passe.. tak for det.

Og tak for konklusionen fra bladet, da jeg fattede interesse for
overskriften men aldrig fik læst det eller taget det med. Var mere
optaget af Strepsil og min snotnæse