Mentalundersøgelse
Fra : heisvan

Dato : 02-06-06 16:46

Hejsa.
ved ikke om nogen har prøvet at være i en situation hvor i skal
mentalundersøges uden grund,men den situation er jeg i...
Jeg har været nødt til at melde en skoleleder for sexchikane,som tog
på alle pigernes numser inde i min søns klasse,da jeg kun vil tale,
har borgmesteren anmeldt mig for injurier...
Men der skulle være en paragraf i loven som siger at han ikke kan gå
ind og melde mig på skolelederens vegen.
Kender nogen denne lov ,så skriv gerne på heijen@ofir.dk

Fra : Holst

Dato : 02-06-06 16:58

heisvan wrote:

> [...]
> Men der skulle være en paragraf i loven som siger at han ikke kan gå
> ind og melde mig på skolelederens vegen.

Prøv i news:dk.videnskab.jura, hvor dit spørgsmål vist hører hjemme.