Helikopter_Fjernstyret
Fra : Lau Lauritzen

Dato : 01-06-06 12:43

Har i mange år godt kunne tænke mig en fjernstyret helikopter og begyndte så
småt at kikke rundt forleden dag. Det er jo, som næsten alt andet en jungle.
Har bl.a. kikket på Honey Bee hos rcfun.dk fordi den er billig og en
begynder ting. Jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle gode råd om hvordan
jeg bedst griber det an. Skal man købe i udlandet? hvilken model (billig)
skal man vælge?

Er der nogen derude som har nogle erfaringer som jeg kan høste lidt af.

Venlig hilsen Lau

Fra : Jubii

Dato : 01-06-06 13:45

On Thu, 1 Jun 2006 13:43:22 +0200, "Lau Lauritzen" <lau@postman.dk> wrote:
in dk.fritid

>Er der nogen derude som har nogle erfaringer som jeg kan høste lidt af.
>
>Venlig hilsen Lau

Hvis du kan udenbysk, så er der denne gruppe:rec.models.rc.helicopter

Fra : Lau Lauritzen

Dato : 03-06-06 09:08

Jeg kan godt "udenbysk". Tak skal du ha'.
Hilsen Lau

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 08-06-06 14:18

"Lau Lauritzen" <lau@postman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> skal man vælge?
>
> Er der nogen derude som har nogle erfaringer som jeg kan høste lidt af.

Du skal ihvertfald allerførst henvende dig til en klub. Glem alt om at lære
det selv uden hjælp.

Steen.

Fra : Tommyt

Dato : 13-06-06 15:18

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> wrote in

> [...]
> så
> jungle.

> Du skal ihvertfald allerførst henvende dig til en klub. Glem alt om at

http://www.rc-unionen.dk/

alt om rc fly og helicopter.

mvh
tommy