Serienummer til Delphi
Fra : David Trasbo

Dato : 03-05-06 17:12

Jeg har downloadet Borlands Delphi PE 6 på deres website.

Når jeg åbner installationen bliver jeg bedt om at indtaste et serienummer.

Jeg har læst at det kan hentes på Borlands eget website. Men hvor?

Jeg skal også bruge en Authorization Key.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Harald

Dato : 03-05-06 17:20

"David Trasbo" <datra@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> serienummer.
>
> Jeg har læst at det kan hentes på Borlands eget website. Men hvor?
>
> Jeg skal også bruge en Authorization Key.

Jeg mener at kunne huske at man på vejen ind til download siden skal
indtaste sin mail adresse hvor til de så sender de koder der skal bruges.

/HK

Fra : David Trasbo

Dato : 03-05-06 17:28

Harald skrev:

> Jeg mener at kunne huske at man på vejen ind til download siden skal
> indtaste sin mail adresse hvor til de så sender de koder der skal bruges.

Ja. På denne side: http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html
åbner jeg linket "Personal" (v6).

Og så bliver jeg ført videre til
http://ussvs-bes1.borland.com/WebDownload/userRegistration.jsp?sid=109

Der skal jeg godt nok indtaste e-mail, men jeg skal også bruge password. Og
når jeg trykker på "New user" skal jeg indtaste firmanavn, som jeg ikke har
og telefonnummer i en mærkelig formular.

Hvad skal der ske der?

Fra : David Trasbo

Dato : 03-05-06 17:48

David Trasbo skrev:

> [...]

[Snip]

> Der skal jeg godt nok indtaste e-mail, men jeg skal også bruge password.
> Og når jeg trykker på "New user" skal jeg indtaste firmanavn, som jeg ikke
> har og telefonnummer i en mærkelig formular.

OK, det lykkedes alligevel. Nu er den blevet installeret. Men jeg kan
selvfølgelig ikke finde *selve* det program jeg skal starte for åbne Delphi.