Delphi og MySQL
Fra : Harald

Dato : 18-04-06 20:05

Efter Flozzy´s post:

Jeg er i gang med at opdatere nedenstående til at understøtte MySQL 5, jeg
er blevet lidt træt at Borlands dbExpress driver der kun understøtter MySQL
op til version 4.0.26. Når det er opdateret vil jeg lave en lille simpel
klasse omkring uniten. Jeg benytter dog aldrig DB komponenter så dette
bliver der ikke understøttelse for.
http://www.fichtner.net/delphi/mysql.delphi.phtml

Jeg har kun brugt kort tid på det men har fået den ændret til at understøtte
MySQL 4.0.26 og kan ikke lige se nogle problemer i at få den til at
understøtte MySQL 5, men nu har jeg så heller ikke sat mig så meget ind i de
nye muligheder i MySQL 5.

Nogen der har nogle kommentare/ideer de vil ud med om dette?

/HK

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 20:07

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> Efter Flozzy´s post:

Genialt

> [...]
> til at understøtte MySQL 5, men nu har jeg så heller ikke sat mig så meget

Genialt igen.