Sprogstyring
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 18-04-06 11:32

Hej

Jeg er måske ved at skulle implementere noget sprogstyring i vores appl.
De er udviklet i Delphi 5.

Jeg vil have noget, som er nemt og hurtigt at bruge. Så nemt og hurtigt som det nu kan blive.

I første omgang er prisen underordnet. Det skal bare virke !

Nogen forslag til, hvad jeg skal undersøge ?
Der må meget gerne være en demo version tilgængelig.

Pt. ved jeg intet om dette, så jeg er åben for alt.

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : gusse.net

Dato : 19-04-06 08:26

tsilang er der noget der hedder...

eller er det nemt at lave det selv..

--
gusse
www.gusse.net

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 19-04-06 08:37

gusse.net pretended :
> tsilang er der noget der hedder...

Kigger jeg lidt efter....

> eller er det nemt at lave det selv..

Ja, det er det vel.
Hvis man har tiden til det.
Men her har vi prioriteret tiden anderledes....

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen