lukke MDI Child form
Fra : dh8000

Dato : 06-04-06 16:08

Hej.

Jeg har en MDI applikation, hvor jeg kalder en MDI Child form med form.show

Når jeg herefter klikker på det røde kryds i øverste højre hjørne, så bliver
formen kun minimeret i stedet for lukket. Er det ikke muligt at LUKKE
child-formen igen?

Fra : Harald

Dato : 06-04-06 16:34

"dh8000" <dennishartvigsen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg herefter klikker på det røde kryds i øverste højre hjørne, så
> bliver formen kun minimeret i stedet for lukket. Er det ikke muligt at

Du fjerner Application.CreateForm(.. fra din dpr fil og Creater først formen
når den skal vises, i formens OnClose skriver du så:
Action:=caFree;

/HK