DLL calls
Fra : TRN

Dato : 28-03-06 09:35

Hei, lurte på om noen kan fortelle meg den absolutt kjappeste metoden
for å kalle dll rutiner, siden jeg trenger dette til å bli oppdatert
fortest mulig(skjer opp til flere tusen ganger i sekundet).

her er hvordan jeg har deklarert det:
procedure WrD(dev, reg, data: byte); stdcall; external 'some.DLL';

slik kaller jeg:
WrD(3, regFC, thValin);

....håper noen som kan gi meg ett klart eksempel på en raskere/raskest ;)
metode?

- TRN

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-03-06 10:21

"TRN" <trn@not.mine> wrote in message news:4428f518$1@news.broadpark.no...

> ...håper noen som kan gi meg ett klart eksempel på en raskere/raskest ;)
> metode?

Det bliver vist ikke hurtigere med mindre du ikke anvender en dll, men har
koden liggende direkte i hovedprogrammet.

hilsen
Uffe

Fra : TRN

Dato : 28-03-06 11:42

Uffe Kousgaard skrev:

> Det bliver vist ikke hurtigere med mindre du ikke anvender en dll, men har
> koden liggende direkte i hovedprogrammet.
>
> hilsen
> Uffe

Ok, takker for svaret.
Litt synd, for jeg har ingen mulighet til å få kildekoden, siden jeg har
bare dll filen...
Men jeg regner med at dll blir lagt i ram, og ikke dynamiskt kallt opp
hver gang?

- TRN

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-03-06 12:42

"TRN" <trn@not.mine> wrote in message news:442912fe$1@news.broadpark.no...
> Men jeg regner med at dll blir lagt i ram, og ikke dynamiskt kallt opp
> hver gang?

Ja.

Fra : TRN

Dato : 28-03-06 12:44

Uffe Kousgaard skrev:

> Ja.

Takk for svaret Uffe.
Jeg får nok bare leve med det intill videre da ;)

- TRN