starthjælp søges
Fra : Solid Ground

Dato : 27-04-06 08:11

Jeg har besluttet at jeg vil prøve at søge ind som voksenlærling.
Hvordan angriber jeg den første kontakt til de elektrikere som
jeg er interreseret i at komme i lære hos.

jeg satser på man kun har et skud i bøssen pr elektriker.

Hvor lang, eller hvor kort en ansøgning bør man give.

Er humor godt, er alternative metoder.

Kom med jeres ideer, og input, alt vil hjælpe mig.

VH Kurt

Fra : Gert Medom

Dato : 27-04-06 20:24

"Solid Ground" <asdfghjkl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor lang, eller hvor kort en ansøgning bør man give.
>
> Er humor godt, er alternative metoder.
>
> Kom med jeres ideer, og input, alt vil hjælpe mig.

Jeg synes du skal undersøge, hvad der er kutyme indefor elektriker området
mht ansøging.

indeofr blikkenslager området har jeg hørt at det mest almindelige er, at
man går rundt og møder arb. giveren personligt. Hvis du skal skrive
ansøgning er der en uskreven rgel om at den max fylder en side. Den er en
appetitvækker, der skal give arb. giveren lyst til at c dig til en samtale,
den skaffer dig ikke direkte ansættelse.

Pøj pøj og resten i håret

/ gert