Problem med "Contact Service"
Fra : Thomas Andersen

Dato : 24-05-06 18:41

Hejsa
Jeg har lige købt en 6310i med "Contact Service" fejl.
Eftersom jeg havde en ældre UFS-3 box til at stå forsøgte jeg at ændre dette
ved at uploade en nyere software-version, og nulstille hvad der kunne
nulstilles.(Kun MCU samt sprogpakke (PPM)

Men "Contact Service" kommer stadig frem.
Har forsøgt 2 forskellige software-versioner.
Og også forsøgt at flashe dem langsomt.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får den til at fungere
igen. (Hvis det altså ikke er en hardware-fejl)

På forhånd tak,

Thomas

Fra : DirectX

Dato : 24-05-06 20:26

Hejsa Thomas

De fleste gange en 6310 laver det nummer er det hardware fejl.
Har dog 1 enkelt gang reddet en telefon med det problem ved at flash den, og
lige umiddlebart efter unlocked den...

Mvh
C@ss