Nokia 6060 - unlock
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-05-06 09:03

Hejsa

Har fået en næsten ny Nokia 6060, som er simlåst til Debitel, og den vil jeg
gerne have låst op.
Problemet er, at de ''forsøg'' man normalt har er brugt uden resultat.

Har skrevet til et par unlockere her i 6400 området, men har ikke fået svar
tilbage endnu, på trods af, at det er 1 uge siden, jeg sendte mailen
afsted..

Så nu søger jeg en person der kan klare det for mig - skal være i 6400
området.

/A

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 11-05-06 20:20

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afsted..
>
> Så nu søger jeg en person der kan klare det for mig - skal være i 6400

Alternativt så kan John Hansen www.keymaster.dk i 6300 området, du skal nok
bare ikke fortælle ham at det er et "skodforetagende" han har, det er samme
person det har overtaget teleway.dk

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : D9N

Dato : 11-05-06 20:39

"Lars, 12unlock.dk" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> nok bare ikke fortælle ham at det er et "skodforetagende" han har, det er
> samme person det har overtaget teleway.dk

LOOOOOOOOOOOL
John er megaslem ... han leverer fra dag til dag ... det er godt nok meget
ringe... tænk hvis han os unlocker mens man venter... så det nok ik noget
for anders ...

forresten anders ... fik du unlocket din V3 i Århus ??

D9N

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-05-06 06:05

Er blevet snydt en gang af dette foretagene (Tele-Way /Keymaster), så han er
udelukket, og desuden skal det være cykle afstand.

Nej i Dybbøl - lidt uden for Sønderborg !.

/A