Unlock af Nokia 6280
Fra : Lars Hansen

Dato : 30-04-06 19:19

Hej i gruppen

Jeg er ved at købe en Nokia 6280 hos Debitel, men ønsker også at kunne bruge
mit Sonofon simkort i den.

Så vidt jeg kan læse mig til er det endnu ikke muligt at få unlock´et sådan
en djævel.
Er det virkelig rigtigt???

MVH
Lars Hansen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 30-04-06 20:29

klippet fra http://www.tekit.dk/
http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6280&image=nokia.gif

Fra : Qbic [6400]

Dato : 01-05-06 14:21

Det kommer vel som de andre versioner.

TekIT tager nok fejl i deres forudsigelser, tendensen er at det bliver lige
som andre modeller at
det på sigt vil blive gratis at få oplåst.

/ Niels

Fra : D9N

Dato : 01-05-06 15:24

"Qbic [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige som andre modeller at
> det på sigt vil blive gratis at få oplåst.

ja bortset fra det går den anden vej, og teleselskaberne er begyndt at
smide en blokering i som de gør på nogle 6230i

D9N

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 13-05-06 21:31

"D9N" <d9n@remove-this-d9n.dk> skrev i en meddelelse

> "Qbic [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse

> ja bortset fra det går den anden vej, og teleselskaberne er begyndt at
> smide en blokering i som de gør på nogle 6230i
>
> D9N
Hvad slags blokering??

Henrik

Fra : D9N

Dato : 13-05-06 23:13

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "> Hvad slags blokering??
>
> Henrik
det er en blokering der gør at man ikke kan bruge de gratis koder , men skal
have en universal kode, eller ha den åbnet med kabel...
har prøvet at eksperimentere med 6230i som var de første der blev
blokeret, og kunne ikke åbne dem med koder fra Tekit/trycktill hverken med
eller uden kort i ...

D9N