w800i ?
Fra : KsK

Dato : 02-04-06 11:51

hvad værktøj skal man brug til at repaerere imei på en w800i og hvor købe
man det ??

på forhånd tak

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 02-04-06 15:29

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse
> hvad værktøj skal man brug til at repaerere imei på en w800i og hvor købe
> man det ??
>

> på forhånd tak

Hvis jeg må få at vide hvorfor dette skal udføres så vil jeg gerne svare
dig. Har det en kriminel hensigt har du postet det forkerte sted.

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : KsK

Dato : 02-04-06 17:20

ja ha leget med med forskellig programmer med usb og nu er alt slette og
telefon er død
KsK

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 02-04-06 20:03

"KsK" <ksk@aqll.dk> skrev i en meddelelse
> ja ha leget med med forskellig programmer med usb og nu er alt slette og
> telefon er død
> KsK

Så forstår jeg ikke helt det lige er IMEI du vil rode med, da tlf. er død
kan du jo ike engang se om den stadig har eet
Jeg vil gætte på du har fu***t boot certifikat i den, så du skal som
minimum købe f.eks en USB-SMART dongle for at udbedre dette, og så vil jeg
råde dig til at "læse lidt på lektien" inden du går igang med istedet for at
sidde på må og få og forsøge at unlocke tlf. med det tilhørende USB kabel og
et tvivlsomt program.

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : KsK

Dato : 02-04-06 23:33

"Lars, 12unlock.dk" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse

nej den er død ,, men rode lidt med imei nummer bare for sjov og så død den
... hvis jeeg skal ha en der ska l kunne genskriv imei nummer og flash hva
skal jeg så købe og hvor ??? måske skal den bare flash men tror det er
fordi jeg fik rode lidt med imei nummer ,, for at se om man kunne komme i
kontak med telefonen

på forhånd tak

KsK