Stationær telefon med bluetooth
Fra : Ditte

Dato : 13-05-06 00:29

Hej NG

Findes der stationære telefoner med bluetooth?
Det jeg skal bruge den til, et mit FM-System til høreapparater. Som det
fungerer nu, koble jeg det op via bluetooth til mobilen, og får lyden
direkte i høreappaterne. Men jeg vil jo gerne kunne gøre det med min
stationære telefon også, da opkaldsprisen er billigere.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Steen

Dato : 14-05-06 09:40

On Sat, 13 May 2006 01:28:44 +0200, Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote:

> Hej NG

En anden løsning kunne være at bruge et headset,
og hvis det skal være billigt, et skype eller telio ip abonnement.

Fra : Ditte

Dato : 14-05-06 09:42

Den 14-05-2006, skrev Steen:

> En anden løsning kunne være at bruge et headset,
> og hvis det skal være billigt, et skype eller telio ip abonnement.

Hej

Nu er problemet bare, at jeg gerne vil benytte min Smart Link.
Jeg har da overvejet IP, men jeg ønsker stadig at finde en bluetooth
stationær telefon.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Steen

Dato : 14-05-06 10:10

On Sun, 14 May 2006 10:41:38 +0200, Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote:

> Nu er problemet bare, at jeg gerne vil benytte min Smart Link.
> Jeg har da overvejet IP, men jeg ønsker stadig at finde en bluetooth
> stationær telefon.

Prøv at google lidt:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-14,GGLG:en&q=bluetooth+stationary+phone

Fra : Ditte

Dato : 14-05-06 10:32

> Prøv at google lidt:
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-14,GGLG:en&q=bluetooth+stationary+phone

Har forsøgt med google, dog på dansk.
Har svært ved lige at overskue de links du sendte.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Steen

Dato : 14-05-06 14:35

On Sun, 14 May 2006 11:31:45 +0200, Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote:

> Har forsøgt med google, dog på dansk.
> Har svært ved lige at overskue de links du sendte.

Det er et link, men prøv at søge på: bluetooth stationary phone

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 16-05-06 21:53

"Ditte" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> direkte i høreappaterne. Men jeg vil jo gerne kunne gøre det med min
> stationære telefon også, da opkaldsprisen er billigere.

Ja - f.eks. laver Siemens en ganske udmærket tlf.
Selv havde jeg dog svært ved at vænne mig til at både mobil & isdn tlf.
ringede (mobil tlf. koblede op som headset).

Siemens Gigaset SX303 ISDN
Med ISDN, DECT, Bluetooth og USB interface.
Ca. Kr. 1200 i DK

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-05-06 11:41

"Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.)"
<nospamfilter001@BotNak.dk> skrev i en meddelelse
> Selv havde jeg dog svært ved at vænne mig til at både mobil & isdn tlf.
> ringede (mobil tlf. koblede op som headset).

Kan man også koble Bluetooth headsets på den? Jeg vil næppe selv bruge
funktionen med at tilslutte mobilen, men jeg vil gerne have et trådløst
headset til den

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 19-05-06 08:06

Ved at GN Netcom laver noget der kan bruges
GN 6110

Den kan f.eks tilsluttes en normal telefon så man så får et trådløs Headset
via den. Denne model køre ihverfald via bluetooth, hvor de fleste andre
lidgende modeller køre via DECT.

Så det var da evt et forslag.

Fra : Ditte

Dato : 19-05-06 20:28

Kim M Jørgensen:
> [...]
> via den. Denne model køre ihverfald via bluetooth, hvor de fleste andre

Jeg ved ikke, om det lige er det jeg søger.
Med mindre boksen, som der gør at den trådløse telefon kan snakke
sammen med bluetooth.
Det må jeg lige kigge nærmere på.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Ditte

Dato : 19-05-06 20:28

Ditte formulerede spørgsmålet:
> [...]
> i høreappaterne. Men jeg vil jo gerne kunne gøre det med min stationære
> telefon også, da opkaldsprisen er billigere.

Tak for svarene
Der er lidt at kigge mere på.

--
Mvh. Ditte