Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Kan en LG 24 køre SIP
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-05-06 18:16

Hey...

Nogle der kender til om man kan få en LG 24 til at arbejde i IP verdenen ?

Mvh

Kim
Som har forsøgt at maile til Henning som i en anden tråd har vist som LG's
8. orakel *S*

Fra : Henning

Dato : 14-05-06 12:26

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kim
> Som har forsøgt at maile til Henning som i en anden tråd har vist som LG's

Hej Kim.

LG LDK24 understøtter ikke SIP hverken i v. 1 eller v. 3.

Hvis det er v.1. så kan den køre netværk med andre LG LDK anlæg via IP (
internet / MPLS / VPN )

Hvis det er en v. 3 så kan den håndtere op til 16 LG IP app. ( LIP24 eller
nyere ) disse apparater kan tilsluttes via IP ( Internet / MPLS / VPN ) +
det samme som v.1

Hvis du ikke ved hvilken version du kører så kan du fra et vilkårligt LG
Systemapp. trykke "Omst/Prog" 72. Så skriver den versionen i displayet.

Hvis den er ældre end 1-1-2006 så er det ret sikkert en Version 1.

Hvis du har flere spørgsmål så skriv gerne her i gruppen.

Hilsen

Henning, som kun udtaler sig på egne vegne

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-05-06 13:26

"Henning" <pxxc@laika.pc> wrote in message

> Hej Kim.
>
> LG LDK24 understøtter ikke SIP hverken i v. 1 eller v. 3.

Dammit, jeg forsøger at se om der findes noget hardware derkan konvertere
SIP til ISDN, så må det være muligt at få ind i LG'en.

> Hvis det er v.1. så kan den køre netværk med andre LG LDK anlæg via IP (
> internet / MPLS / VPN )

Ikke aktuelt....endnu....så store er vi ikke

> Hvis det er en v. 3 så kan den håndtere op til 16 LG IP app. ( LIP24
> eller nyere ) disse apparater kan tilsluttes via IP ( Internet / MPLS /
> VPN ) + det samme som v.1

Lige nu har vi 3 af de "store" systemtelefoner på.

> Hvis du ikke ved hvilken version du kører så kan du fra et vilkårligt LG
> Systemapp. trykke "Omst/Prog" 72. Så skriver den versionen i displayet.
>
> Hvis den er ældre end 1-1-2006 så er det ret sikkert en Version 1.

Den er fra før 2006.

> Hvis du har flere spørgsmål så skriv gerne her i gruppen.

Tak tak

// Kim