Nogen som har et tip om hvilken trådløs/DE~
Fra : Arne B.

Dato : 25-04-06 14:57

Nogen som har et tip om hvilken trådløs/DECT tlf der har bedst lyd og som
kan tage Skype fra pc og en-to analoge linier også?

Håber der er nogen som kan hjælpe - jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal
købe da jeg ikke gider have en med en megadårlig lyd. Vi bruger GN 9120
headset, men har brug for en trådløs tastafon med tastatur også.

På forhånd tak for svar....

Mvh Arne B.
--
Please both reply to the group but also please to my e-mail/bitte
Mfg arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com - bitte beides and die Newsgroup + meine

Fra : Leo Havmøller

Dato : 26-04-06 05:18

"Arne B." <arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com> wrote in message
> Nogen som har et tip om hvilken trådløs/DECT tlf der har bedst lyd og som
> kan tage Skype fra pc og en-to analoge linier også?

http://dualphone.net/Default.aspx?ID=2
Det er den eneste af slagsen der har bredbånds audio.

Leo Havmøller.

Fra : Arne B.

Dato : 28-04-06 11:46

Hej Leo - tak for dit tip - så prøver jeg at købe en af dem på Ebay til
87,49 euro........- men der er da vist andre - se nederst i dette link for
de 20 andre artikler
http://search.ebay.de/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=dualphone&category0=

Mvh Arne B.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 01-05-06 06:31

> [...]
> 87,49 euro........- men der er da vist andre - se nederst i dette link for

Ja, der findes andre Skype telefoner, men du skrev at du "ikke gider have en
med en megadårlig lyd". RTX dualphone den eneste som har bredbånds audio.

Leo Havmøller.

Fra : Arne B.

Dato : 07-05-06 00:12

Ok - tak for tippet - den skulle ankomme en af dagene - så er jeg meget
spændt på kvaliteten :)

Fra : Leo Havmøller

Dato : 08-05-06 05:24

> Ok - tak for tippet - den skulle ankomme en af dagene - så er jeg meget
> spændt på kvaliteten :)

I mellemtiden kan du så installere den nyeste software fra www.dualphone.net
og hent også lige den nyeste Skype. Så skal du blot sætte ledningerne i.

Leo Havmøller.