Headset
Fra : Bente Smed

Dato : 24-04-06 18:20

Hej

Jeg ønsker mig helt vildt et headset til min fastnet telefon.
Den jeg har på prøve lige nu kræver, at man løfter røret af sin telefon og
lægger det igen efter endt samtale.
Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan få et headset, der fungerer
uafhængigt af husets andre telefoner?

MVH
Bente

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-04-06 23:07

"Bente Smed" <bentesmed@skjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lægger det igen efter endt samtale.
> Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan få et headset, der fungerer

Du kan få nogle headsets der er en telefon i sig selv.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Bente Smed

Dato : 25-04-06 10:04

Har du evt et link til hvilke?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-04-06 11:47

http://www.gnnetcom.com/DK/DA/MainMenu/Products/Headset+Telephones/GN+4170.htm

Fra : Arne B.

Dato : 25-04-06 14:55

Ser jo godt ud Martin - ved du om lyden er lige så god i sådan en GN 4170
som i mit headhset GN 9120 og min hustrus GN 9020?

--
Please both reply to the group but also please to my e-mail/bitte
Mfg arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com - bitte beides and die Newsgroup + meine

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-04-06 15:40

"Arne B." <arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Ser jo godt ud Martin - ved du om lyden er lige så god i sådan en GN 4170
> som i mit headhset GN 9120 og min hustrus GN 9020?

Nej, jeg har ikke prøvet den.

Kan du ikke kigge lidt på din quote-teknik?

Fra : Arne B.

Dato : 28-04-06 14:53

Hej Martin - ikke lige den store tekniker - men hvad er "quote-teknik" som
du referer til?

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-04-06 21:53

Arne B. <arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com> wrote:

> Hej Martin - ikke lige den store tekniker - men hvad er
> "quote-teknik" som du referer til?

Jesper Lund

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-04-06 18:16

On Tue, 25 Apr 2006 15:54:55 +0200, "Arne B."
<arne-bREMOVETHIS@bigfoot.com> wrote:

>Ser jo godt ud Martin - ved du om lyden er lige så god i sådan en GN 4170
>som i mit headhset GN 9120 og min hustrus GN 9020?

Du mener: Lige så dårlig ?!?

GN leverer efter min mening kun god lyd i 2100!

/Kent Glerup

Fra : Arne B.

Dato : 28-04-06 14:56

Hej Kent - tak for dit svar...........jeg synes eller GN 9120 plejer at være
god i starten, men så bliver de hurtigt dårlige kan næsten ikke bruges
mere - efter 2 år seføli.....

Og jeg ville gerne have trådløs.........har du ikke et andet bud end GN 2100
med kabel :(

--

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> schrieb im
Newsbeitrag news:89ms425midtbpadqnr4ip3dacl3jbu205r@4ax.com...