SMS over atlanten ?
Fra : Per Kyhn

Dato : 08-04-06 18:55

Kan man sende SMSer til danske bekendtes mobiltelefon når de er på rejse i
Vestindien ?
mvh
Per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-04-06 15:57

"Per Kyhn" <per.kyhn@mail.dk> skrev i

> Kan man sende SMSer til danske bekendtes mobiltelefon når de er på
> rejse i Vestindien ?

Hvis deres mobiltelefon/sim-kort kan logge på et net, skulle det da ikke
være noget problem. Jeg har endnu ikke hørt om net der ikke kan modtage
sms'er.

-cb

Fra : Arne Larsen

Dato : 11-04-06 20:29

MEN husk at de betaler måske dyrt at modtage dine SMSer.

gratis mailadresse på www.anlsoft.dk

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-05-06 01:15

Sandsynligvis ikke. Som hovedregel er det vist gratis at modtage SMS'er på
en dansk mobiltelefon i udlandet, selv om der har været snak om at ændre
reglen. Det samme gælder selvfølgelig ikke for modtagelse af opkald, der som
bekendt koster en del...