Tjen nemme penge hurtigt og nemt
Fra : ccc32274

Dato : 17-05-06 19:26

En risikofri måde at tjene nogle lommepenge på - eller mange hvis man ønsker
det.
Jeg investerede selv 22$ som nu er tjent ind adskillige gange.

God fornøjelse.....

Se dette link: http://www.needtohave.22usd.com

Fra : Leonard

Dato : 17-05-06 20:22

"ccc32274" <ccc32274@vip.cybercity.dk> wrote:

>En risikofri måde at tjene nogle lommepenge på - eller mange hvis man ønsker
>det.
>Jeg investerede selv 22$ som nu er tjent ind adskillige gange.

Kan du stave til pyramidespil?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-05-06 22:39

> Kan du stave til pyramidespil?
>

> --
> med venlig hilsen
> Leonard - http://leonard.dk/
> Mangler du en landingsplads?
> - http://airfield.leonard.dk/wiki/

Jeg købte for år tilbage en rød papagøje til 60000 kr
den solgte jeg året efter for 100000kr
det var en fin foretning, det var en byttehandel med 2 hvide mus a 50000 kr
stk.
Jeg har dem ikke mere, men hvis der er nogen der er intereseret kan jeg
skaffe nogle for bare 5000 kr stk
MvH Steen

Fra : Peter Thomsen

Dato : 20-05-06 23:55

Hej

hvad går det ud på - kort sagt?. Der er vel også risiko for at
tabe penge?. Er det en form for pyramidespil...?

Peter

peter thomsen