Jeg er ny i dette forum. læs venligst inde~
Fra : Lars

Dato : 13-05-06 08:58

Hejsa jeg fandt en hjemmeside fra Tradesoeasy, der kan man købe en
bog der hedder Handelssignaler for rigdom, er det en bog jeg skal
købe hvis jeg vil lære noget om at tjene penge på børserne???

Lars Pedersen
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-05-06 09:29

Den 13-05-06 09.58 skrev my@cure.dk følgende:

> Hejsa jeg fandt en hjemmeside fra Tradesoeasy,

Er det denne side?
http://www.tradesoeasy.com/da/default.php

> bog der hedder Handelssignaler for rigdom, er det en bog jeg skal
> købe hvis jeg vil lære noget om at tjene penge på børserne???

Den eneste sikre gevinst er den, som sidens bagmand stikker i lommen
efter at have solgt bogen. Jeg har en fæl mistanke om, at en vis dansk
stand up-komiker står bag. Siden minder en del om denne:
http://www.tradersclub.dk
Som finanstilsynet kigger nærmere på. Den side drives af Henrik Bruhn,
som ikke er ukendt med luftige løfter:
http://www.computerworld.dk/art/25935
http://www.computerworld.dk/art/27572

Hold dig langt, langt væk. Og hold dig også væk fra lignende sider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-05-06 12:11

Kim Ludvigsen skrev:

> Hold dig langt, langt væk. Og hold dig også væk fra lignende sider.

Tror du ikke han selv har lavet den?

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-05-06 12:25

Den 14-05-06 13.11 skrev Bertel Lund Hansen følgende:

> Tror du ikke han selv har lavet den?

Mistanken strejfede mig. Under alle omstændigheder syntes jeg, det var
på plads med en advarsel mod siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-05-06 16:20

> Tror du ikke han selv har lavet den?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Det er som med folk der har forstand på fodbold!
De knalder ikke sypige tips
MvH Steen

Fra : Martin Reckweg

Dato : 29-05-06 19:29

Steen Johansen skrev:

> "Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er som med folk der har forstand på fodbold!
> De knalder ikke sypige tips
> MvH Steen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denne bog har intet med en komiker at gøre, men det gør det ikke
nødvendigvis bedre.. ;) Tjek lige det her:

Domænet TRADESOEASY.COM ejes iflg. NSI Whois af HCP Europe.
HCP-EUROPE.COM gør i noget multi naturmedicin
og ejes iflg. NSI Whois af Elisabeth De Ligt, Farum Midtpunkt.

1) Googlesøgning på telefonnummeret:

Rexen, Michael
HCP Europe-Svenpointfive
Farum midtpunkt 103E
KD 3520 Farum Danmark
+45 70 23 77 99
hepe@mail.de

(fra http://www.kvinnorkan.se/3natverk/natverk/ovrigt.htm )

2) Søgning på Michael Rexen:

Michael Rexen
Bybækterrasserne 103 E
3520 Farum
Tlf. 50 54 66 41
Email: hcpe@mail.dk

3 ) Hr. Rexen er medlem af bestyrelsen for Venstre i Farum:
http://www.farum.venstre.org/

4) Rexen har flere fupsider på nettet:
http://home20.inet.tele.dk/hcpe/lba1.htm
http://home20.inet.tele.dk/hcpe/Story.htm
http://home20.inet.tele.dk/hcpe/Fran-DK.html
http://home20.inet.tele.dk/hcpe/

Så bare lad være med at købe bogen.. Derimod skulle der være en bog
der hedder Børshandelens psykologi som kun koster 300kr, men da jeg
ikke har læst den kan jeg desværre ikke udtale mig om det..