Online aktier handler med Nordnet eller Et~
Fra : Lon Nguyen

Dato : 17-04-06 09:16

Hejsa,

Er der nogle som har erfaring med at handle aktier hos Nordnet eller Etrade?
Hvad er fordele og ulempe vi disse 2 online virksomheder. Hvilken af dem er
bedst til en nybegynder, en som ingen erfaring har indenfor aktier.

Mvh.
Nguyen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 18-04-06 15:06

"Lon Nguyen" <lon.nguyen@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
dem er
> bedst til en nybegynder, en som ingen erfaring har indenfor aktier.

Måske er det bedre i Banken

Det er længe siden jeg brugte Etrade ... men:

På Nordnet kan man handle stort set alt hvad der er (aktier, warrants,
optioner, futures ...) på de nordiske børser, Aktier på en del
udenlandske og Optioner på nogle få (NYSE/NASDAQ).

En ting man skal være opmærksom på er at Nordnet lægger ordrer direkte
på børsen - uden spørgsmål - der er ikke noget "vil du virkeligt sælge
mærsk til 57 Kr"-step hvis man taster forkert (selvom børsen nok vil
annullere order der er for langt ude med mindre selvfølgeligt Danske
Bank har tjent på det

Fra : Peter Thomsen

Dato : 20-05-06 23:57

hej

nu er du jo nok kommet i gang. Jeg begyndte selv med nordnet for
½ år siden. God og hurtig service. Nem, billig og fungere
upåklageligt. Kun haft en dårlig oplevelse med tilmelding af
nyhedsbrev som åbenbart kostede 100kr i md.

--
peter thomsen