Frønsegoder ved at eje aktier?
Fra : Erik

Dato : 08-04-06 15:35

Er der selskaber end Tivoli, der giver frønsegoder, ved at eje deres aktier?

Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-04-06 20:17

Den 08-04-06 16.35 skrev Erik følgende:
> Er der selskaber end Tivoli, der giver frønsegoder, ved at eje deres aktier?

Det er der mange, der gør. Nogle banker tilbyder fx højere renter til
aktionærer og nogle fodboldklubber tilbyder vist fribilletter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.

Fra : the j's

Dato : 11-04-06 10:21

Jeg har selv ledt efter en liste, desværre uden held. Jeg har dog ved
at spørge mig frem, fundet ud af følgende:

Brøndby if min 10 aktier = 2 billetter til 2 kampe som BIF vælger
DFDS min 1 aktie = rabat på rejser, jeg ved dog ikke hvormeget.

Det ville være super cool hvis folk kunne bidrage med flere til
listen. Det kunne gøre det at være aktionær lidt sjovere

MVH
j's

Fra : Nicolai L.

Dato : 19-04-06 18:39

Jeg ved at SAS også lavede noget aktionærhalløj. Man skulle dog vist
have noget i omegnen af en værdi på 30k