Outlook problem
Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 15-06-01 15:44

Hej gruppe...

Hvorfor kan jeg ikke sende post (mail) via Outlook, når der ikke er
problemer med at afsende til nyhedsgrupper? Jeg kører Outlook Expres 5.0 på
Win2k...

Fejlkoden er i øvrigt:

"Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi serveren afviste afsenderens
e-mail-adresse. Afsenderens e-mail-adresse var: 'Familien Knudsen'. Emne
'Test', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar
fra server: '550 Sender address is missing a domain', Port: 25, Sikker
(SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC78"

--
Thomas

Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 15-06-01 15:48