Sten Suder
Fra : HD

Dato : 22-04-06 18:18

Kan vi ikke snart blive fri for dine kommentar om hvordan folk staver det er
ikke din opgave at på den slags ting folk der ikke er perfekt i skrive form
eller stavning har også lov at komme til orde her inde uden at skulle blive
sablet ned af dig.

Perfektionister som dig skulle finde noget andet at foretage sig, du er
træls som bare fanden, vi andre er ikke kede af der er folk der ikke er
akademiker men almindelig mennesker der hygger sig med spørgsmål og svar.

FRI OS FOR YDERLIGE KOMMENTAR AF DENNE ART

"Steen Suder
dig, så godt du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver."

Dette er sikkert også fuldt af stave fejl og det er jeg stolt over.

Hans D.

Fra : B.S.

Dato : 23-04-06 00:49

HD tastede følgende:
> Bla bla bla

Du er off topic her. Vredes udbrud hjælper sjældent.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 23-04-06 09:26

HD wrote:

> [...]
> form eller stavning har også lov at komme til orde her inde uden at skulle

Du skal være velkommen til diskutere det, du har et problem med, med mig
privat. Emailadressen er gyldig.

Hvis du ikke har lyst til dét, er den mindste tjeneste du kan gøre dig selv,
at finde ud af hvad en signatur er og hvilket råderum en (Usenet)skribent
har over samme.

<KLIP>

--
Steen Suder