Maller
Fra : Bainz

Dato : 16-04-06 13:11

Hej jeg har tidligere haft meget held med yngel i mit akvarium men de gider
ikke rigtig mere hvad tror i der kan være gået galt med dem. I akvarium er
der kun dem
2 hanner og 2 hunner og lidt små fisk som er yngel fra sværdrager.
128 liter akvarium med sten hule
trærod
varmelegme
pumpe
Håber i kan hjælp mig
Mvh Bainz

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-04-06 07:33

"Bainz" <thunder2000@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har tidligere haft meget held med yngel i mit akvarium men de
> gider ikke rigtig mere hvad tror i der kan være gået galt med dem.

Vi skal nok som minimum vide hvilke fisk du vil yngle med samt hvordan du
fodrer og skifter vand (hvor tit og mængde i begge tilfælde)

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Bainz

Dato : 17-04-06 08:54

> [...]
> akvarium er der kun dem
> 2 hanner og 2 hunner og lidt små fisk som er yngel fra sværdrager.
Ja det er min fejl glemte jeg at skriver det er ancilus maller og de får
foder hver dag enten får de malle piller ellers må de spis resten af det
foder de små ikke spiser. Har taget en kokus nød og smit der ned igår med
huller i for har hørt det er godt.

Fra : Kent

Dato : 09-05-06 00:24

Er det noget de er vilde med??