Spgm. ang. Java og Post Danmark
Fra : Alfons Åberg

Dato : 21-05-06 19:20

Hej NG!

Jeg kan se at PD søger Java folk. Er der nogen her der ved hvilket niveau PD
bevæger sig rent java mæssigt? Altså er de super gode eller hyr?

Evt. andre kommentarer vedr. PD og java

Svar direkte på alfonsmeister@gmail.com

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-05-06 20:33

"Alfons Åberg" <knold@x.dk> writes:

> Jeg kan se at PD søger Java folk. Er der nogen her der ved hvilket
> niveau PD bevæger sig rent java mæssigt? Altså er de super gode
> eller hyr?

Nu har jeg ikke set opslaget, men mon ikke J2EE er godt at kunne på
fingrene?

Gerne i en Bea server.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 21-05-06 21:32

Alfons Åberg wrote:
> Jeg kan se at PD søger Java folk. Er der nogen her der ved hvilket niveau PD
> bevæger sig rent java mæssigt? Altså er de super gode eller hyr?
>
> Evt. andre kommentarer vedr. PD og java

Lidt hurtig søgning på deres internet fortæller at:
- de har 300 IT folk
- de kører MS teknologi (Windows, Citrix, IIS, .NET)
- de kører ikke MS teknologi (Java, WebLogic, Oracle)
- de kører SAP

Hvis der er en nogenlunde jævn fordeling mellem de 3 grupper,
så har de rigtigt mange Java folk.

Og jeg kan ikke forestille mig andet at de også har nogle dygtige
folk iblandt.

Arne