kalde metode i et bestemt interval
Fra : rickbear

Dato : 29-04-06 16:22

Hej I gruppen,

Jeg har lavet en applet i een enkelt klasse.
Nu vil jeg gerne kalde to af metoderne i et bestemt tidsinterval. Lidt
a la javaScrips løsning med setInterval("metode()", millisekunder);

Den ene metode skal køre hvert minut mens den anden skal køre hvert
femte minut.
Kan det lade sig gøre uden at skulle lave flere klasser? og hvordan?

- rick -

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 29-04-06 16:50

rickbear wrote:
> [...]
> femte minut.
> Kan det lade sig gøre uden at skulle lave flere klasser? og hvordan?

java.util.Timer (eller dens fætter javax.swing.Timer).

Arne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-04-06 19:27

"rickbear" <rickbeardk@gmail.com> writes:

> Kan det lade sig gøre uden at skulle lave flere klasser? og hvordan?

Hvorfor nu lige dét?

Klasser der kan alt, bliver nemt et mareridt at rette til senere.
--
Thorbjørn Ravn Andersen