Java til PDA
Fra : Kasper Lindberg

Dato : 09-04-06 08:24

Hej NG

Hvordan flytter man et java-projekt, til en pda?

helt specifikt drejer det sig om et lille spil, lavet i java, som jeg gerne
vil kunne bruge på min pda (hp ipaq hx 2110)

spørgsmålet går på:
1. hvordan skal projektet gemmes (.jar /.exe/andet),
2. hvordan laves denne fil med eclipse
3. hvad skal der være installeret på pda'en, for at det virker
4. hvor skaffes software til 3.

hvis det gør en forskel, så bruger min PDA
OS: Windows Mobile 2003 second edition Version. 4.21
processer: Intel PXA270

Venlig hilsen
/Kasper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-04-06 09:47

On Sun, 09 Apr 2006 09:23:30 +0200, Kasper Lindberg wrote:

> [...]
> denne fil med eclipse 3. hvad skal der være installeret på pda'en, for
> at det virker 4. hvor skaffes software til 3.

Jeg vil tro du skal have fat i j2me:
http://java.sun.com/javame/downloads/index.html

> hvis det gør en forskel, så bruger min PDA OS: Windows Mobile 2003
> second edition Version. 4.21 processer: Intel PXA270
Om der findes en JVM som del af Windows Mobile, ved jeg ikke, men du skal
have en JVM installeret for at afvikle javaapplikationer.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen