hvis folk mangler java
Fra : Anet

Dato : 02-04-06 19:41

så kan de ikke se mine billeder og knapper på min hjemmeside. Jeg har læst
og kigget lidt rundt om på nettet. Er der et sted hvor man kan lave et link
til så folk kan downloade det nemt hvis de mangler det direkte fra min
hjemmeside af?

--
Hilsen
Annette

Fra : Jan Jensen

Dato : 02-04-06 20:54

måske ved at sætte dette link ind : http://www.testby.dk/msjavx86_old.exe

mvh Jan Jensen

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-04-06 08:32

"Jan Jensen" <spbFJERNALTMEDSTORT@nork.dk> wrote in message
> måske ved at sætte dette link ind : http://www.testby.dk/msjavx86_old.exe

Umiddelbart vil jeg gætte på at linket kun virker med Windows...

Niels Dybdahl

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-04-06 08:31

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> link
> til så folk kan downloade det nemt hvis de mangler det direkte fra min

Jeg ville bruge http://java.com/en/download. Den checker selv for hvilket
operativsystem brugeren har og tilbyder den korrekte Java.

Niels Dybdahl

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 03-04-06 18:08

Anet wrote:
> [...]
> til så folk kan downloade det nemt hvis de mangler det direkte fra min

Nu har du jo fået svar til dit spørgsmål, men normalt er der ingen grund
til at bruge Java på hjemmesider til at vise billeder.
Har du overvejet helt at droppe Java til det?

--
Why do fireflies die so soon?
http://www.jensercube.dk/sig.asp

Fra : Anet

Dato : 03-04-06 19:08

"Jens Peter Rosenkvist" <jensercube@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at bruge Java på hjemmesider til at vise billeder.
> Har du overvejet helt at droppe Java til det?

Mine knapper er lavet med java i frontpage.

--
Hilsen
Annette

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 03-04-06 20:15

Hej

> Mine knapper er lavet med java i frontpage.

Det samme Front Page "skrammel" var brugt på
http://www.jazzvaerket.dk/
indtil jeg skrev en javascript-løsning.

Det kunne være, at du skulle overveje at låne den kode i stedet.

Hilsen
Jørgen

Fra : Anet

Dato : 03-04-06 21:32

"Jørgen Sørensen" <js.dk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jørgen
>

> Nu er jeg ikke en ørn til at lave hjemmesider og frontpage er nok det jeg
indtil videre har kunnet finde ud af.

--
Hilsen
Annette

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 03-04-06 23:36

Anet wrote:

> Nu er jeg ikke en ørn til at lave hjemmesider og frontpage er nok det jeg
> indtil videre har kunnet finde ud af.

Er jo dit valg, men husk, at du mister en del brugere på din side af den
grund. Det er faktisk ikke særlig svært at lave hjemmesider. Men så skal
du jo over i en anden gruppe.

Fra : Anet

Dato : 03-04-06 23:49

> Er jo dit valg, men husk, at du mister en del brugere på din side af den
> grund. Det er faktisk ikke særlig svært at lave hjemmesider. Men så skal
> du jo over i en anden gruppe.

Som hvilken gruppe f.eks?

--
Hilsen