skærmdump!?!
Fra : Jan Winther

Dato : 19-04-06 12:35

Jeg er itansvarlig på en skole.
Vores server kører Novell(udenfor mit ansvarsområde).
Når man logger sig på en arbejdsstation m. winXP - og der er oprettet
mere end 1 bruger, dukker der efter novell login boksen - en windows
logon dialogboks op!(lang sætning!)
Jeg har brug for et skærmdump af den dialogboks(winlogon) til
undervisningsbrug - men boksen dukker op på et tidspunkt, hvor man
ikke er logget på nogetsomhelst. Hvordan løser man det problem?
mvh Jan

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 19-04-06 16:33

On 19 Apr 2006 11:35:08 GMT, Jan Winther <jawi@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>undervisningsbrug - men boksen dukker op på et tidspunkt, hvor man
>ikke er logget på nogetsomhelst. Hvordan løser man det problem?
Man installerer "vmware workstation" og installerer en XP inden i
denne, og vupti, man kan screendumpe alt fra BIOS opsstart og frem til
man lukker systemet ned.

Vmware workstation er en trail periode på 30 dage, det skulle være
rigeligt til at lave dette eksperiment.

/Hans

Fra : Jan Winther

Dato : 20-04-06 20:18

1000 tak - det skal prøves
Jan

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 01-05-06 22:24

Columbusægget er at tage et digital kamera, og nappe et billede, har med sor
succes brugt denne metode, både på mobiltelefoner og pda'er.

Karsten